Nejčastější dotazy

Máme odpovědi na vše, co potřebujete vědět. A pokud by vás zajímalo cokoliv jiného, obraťte se na nás, rádi vám vaše dotazy zodpovíme.

Jak je možné službu zřídit? keyboard_arrow_down
Jak je možné službu ukončit? keyboard_arrow_down

Službu je možné ze strany klienta ukončit kdykoliv, kontaktováním dispečerského pracoviště nebo sociálních pracovníků služby na telefonní čísle 722 947 830 nebo 722 974 830, nebo zasláním emailu na sos@sestricka.cz. keyboard_arrow_up
Na jak dlouho mám službu zdarma? keyboard_arrow_down

Službu na zkoušku zdarma poskytujeme po dobu 1 měsíce - jedná se o adaptační období, kdy se klient se službou sžívá. Dle jeho individuálních potřeb se služba pak nastavuje a upravuje tak, aby klientovi vyhovovala, chránila ho a zároveň ho neomezovala v běžném životě. keyboard_arrow_up
Jaké funkce mají monitorovací zařízení? keyboard_arrow_down

Hodinky:
jsou vybaveny SOS tlačítkem a obousměrnou komunikací - hands free- hovory jsou přijímány automaticky, senzor pro měření krevního tlaku a tepové frekvence, krokoměr, datum a čas, ukazatel síly signálu, ukazatel nabití baterie, GSM lokalizace
Kapka:
je vybavena SOS tlačítkem, obousměrnou komunikací- hands free- hovory jsou přijímány automaticky, zařízení rozpozná pád, nepohyb, možná je GPS lokalizace klienta, nastavení geofencingu - bezpečná zóna pro klienta a aktivace alarmu při jejím opuštění, dlouhé nabíjení - klient nechává zařízení v nabíječce - nemá ho u sebe. keyboard_arrow_up
Platí se za zřízení a zrušení služby? keyboard_arrow_down
Kde všude služba funguje? keyboard_arrow_down
Když budu na jiné adrese, než jsem uvedl ve smlouvě, bude mi zajištěna pomoc? keyboard_arrow_down
Pokud nastane krizová situace, pomůže mi někdo? keyboard_arrow_down
Když upadnu, jak mi pomůžete? keyboard_arrow_down
Když mi monitorovací zařízení přestane fungovat, jak se řeší jeho výměna? keyboard_arrow_down
Může se mi na monitorovací zařízení dovolat rodina? keyboard_arrow_down
Hodinky blikají a svítí, co mám dělat? keyboard_arrow_down
Mohu službu přerušit, aniž bych ji musel ukončit? keyboard_arrow_down
Chci službu přenastavit, jak to mám udělat? keyboard_arrow_down
Chci změnit kontaktní osoby, jak to mám udělat? keyboard_arrow_down
Co když omylem zmáčknu SOS tlačítko, bude se někdo zlobit? keyboard_arrow_down

Oslovila vás naše nabídka? Máte další dotazy? Chcete se o něčem poradit? Zanechte nám vzkaz, ozveme se vám, vše společně probereme a najdeme společnou cestu!

phone_in_talk +420 722 947 830
mail_outline sos@sestricka.cz


2024 SOS Sestricka - All rights reserved | Vytvořeno na Webmium | Privacy policy | O cookies

logo