Jak služba funguje a kolik stojí?

Klient tísňové péče má u sebe monitorovací zařízení s tísňovým tlačítkem, které je 365 dní v roce napojeno na pult tísňové péče, kde vyškolení dispečeři mají o klientovi veškeré potřebné informace k okamžité pomoci v případě nouze a zajistí adekvátní pomoc, informují rodinu nebo jiné kontaktní osoby. Službu je možné nastavit dle požadavků klienta například v domácím prostředí nebo naopak jako mobilní verzi pro domov i venkovní aktivity.

Každému klientovi dle jeho potřeb nastavíme individuálně službu tak, aby ho chránila a  podporovala v samostatném životě.

395 Kč měsíčně

Cena zahrnuje bezplatné zapůjčení monitorovacího zařízení,
SIM kartu i tarif pro komunikaci. 

Žádné další náklady.

První měsíc služby tísňové péče poskytujeme ZDARMA!

Služba zahrnuje:


  • Dálkový dohled 365 dní v roce / 24 hodin denně - jsme tu pro vás po celý rok i po celý den
  • Nepohyb - poznáme, že nemáte monitorovací zařízení u sebe nebo že se delší dobu nehýbete
  • Přivolání IZS 155/150/158 nebo určené kontaktní osoby
  • Připomínání léků
  • Pravidelnou kontrolu zdravotního stavu
  • Hlídáme stav baterie
  • Nepřetržitou funkčnost monitorovacího zařízení
  • Lokalizaci v případě potřeby
  • Nastavení geofencingu
  • Nasloucháme, mluvíme s Vámi a umíme poradit

Jak probíhá objednání služby a následný postup se dozvíte ZDE.

Informační leták ke stažení:

Oslovila vás naše nabídka? Máte další dotazy? Chcete se o něčem poradit? Zanechte nám vzkaz, ozveme se vám, vše společně probereme a najdeme společnou cestu!

phone_in_talk +420 722 947 830
mail_outline sos@sestricka.cz


2024 SOS Sestricka - All rights reserved | Vytvořeno na Webmium | Privacy policy | O cookies

logo