Tísňová péče

Žít bezpečný život
v domácím prostředí.

Tísňová péče zajistí klid a bezpečí klientům ve všech situacích. Ať už se jedná o pád, akutní zdravotní komplikace nebo jakoukoliv menší či větší nouzi, pomoc je vždy na dosah jediného tlačítka.

Nabízíme nonstop pomoc v krizových situacích

Tísňová péče Sestřička SOS pečuje o klienty v domácím prostředí, podporuje je v udržení si samostatnosti a nezávislosti a umožňuje jim žít bezpečný život s možností přivolání si pomoci v případě potřeby. Tísňová péče umožňuje také pečující rodině komunikaci s klientem přes tísňové monitorovací zařízení, které má klient stále u sebe

Jak služba funguje a kolik stojí?

Klient tísňové péče má u sebe monitorovací zařízení s tísňovým tlačítkem, které je 365 dní v roce napojeno na pult tísňové péče, kde vyškolení dispečeři mají o klientovi veškeré potřebné informace k okamžité pomoci v případě nouze a zajistí adekvátní pomoc, informují rodinu nebo jiné kontaktní osoby. Službu je možné nastavit dle požadavků klienta například v domácím prostředí nebo naopak jako mobilní verzi pro domov i venkovní aktivity.

395 Kč měsíčně

První měsíc služby tísňové péče ZDARMA

Cena zahrnuje bezplatné zapůjčení monitorovacího zařízení, SIM kartu i tarif pro komunikaci.

Nejste si jisti, že je služba právě pro vás?

U nás si můžete službu na měsíc ZDARMA vyzkoušet.

Monitorovací zařízení

SOS hodinky
SOS hodinky
  • Domácí i venkovní použití
  • Vhodné pro každodenní nošení
  • Měří srdeční tep a tlak
Více
Kapka
Kapka
  • Domácí i venkovní použití
  • Voděodolný přívěšek na krk
  • Detekce pádu
Více
Stacionární zařízení
Stacionární zařízení
  • Domácí použití
  • Vynikající kvalita hovoru
  • Spolehlivé spojení s dispečinkem
Více

Kdo je typický klient tísňové péče?

Senior nebo osoba se zdravotním postižením či omezením:

  • žijící v domácím prostředí
  • žijící osamoceně, nebo osoba, kde jsou blízcí přes den v práci
  • využívající dopomoci dalších osob (osobní asistenti, pečovatelské služby..)
  • využívající dopomoci dalších osob (osobní asistenti, pečovatelské služby..)
  • s předepsanými výkony domácí zdravotní péče, po hospitalizaci
  • s obavami z pádu nebo náhlé nevolnosti
  • s potřebou společenského kontaktu, obav z napadení
  • s dalšími specifickými potřebami...

Jak vzdálená asistence probíhá?

pád>sos>help>rodina>usmev
Uživatel se ocitl v nouzové situaci a potřebuje pomoc další osoby
Zmáčkne SOS tlačítko nebo zařízení samo rozpozná a ohlásí nouzi
Vyškolený dispečer rychle a efektivně řeší vzniklou situaci
Na místo je přivolána rodina nebo záchranná služba
Dispečer prověří, zda vše dopadlo dobře

Jak probíhá objednání služby?


Spojíte se s námi keyboard_arrow_down

  •  Telefonicky na čísle: +420 722 947 830 - NONSTOP informační linka
  •  Písemně na e-mail: sos@sestricka.cz
  •  Osobně na pobočkách – po předchozí telefonické domluvě
  •  Vyplněním formuláře zde
keyboard_arrow_up
Osobní návštěva keyboard_arrow_down

Naše sociální pracovnice přijede ke klientovi domů, trpělivě vyslechne jeho potřeby a zjistí individuální potřeby klienta.
Představí vhodná monitorovací zařízení pro zajištění tísňové péče. Klient si vyzkouší aktivaci SOS tlačítka a manipulaci s monitorovacím zařízením, proběhne tak i zkušební hovor s dispečinkem tísňové péče. keyboard_arrow_up
Podpis smlouvy keyboard_arrow_down

Pokud se obě strany na poskytování služby dohodnou je uzavřena písemnou formou Smlouva o poskytování sociální služby. Jednotlivé body smlouvy jsou klientovi pečlivě vysvětleny, aby jim klient rozuměl.
Vzorovou smlouvu si můžete stáhnout ZDE. Upřednostňujeme, aby při uzavírání smlouvy byla, pokud je to možné, přítomna další osoba či rodinní příslušníci.
Při podpisu smlouvy je nastaven individuální plán poskytování služby, který lze během využívání služby průběžně upravovat a aktualizovat dle potřeb klienta. keyboard_arrow_up
Zahájení využívání služby tísňové péče keyboard_arrow_down

Nyní už nic nebrání tomu začít naši komplexní službu tísňové péče využívat.

Od teď už na to NEJSTE SAMI. keyboard_arrow_up

Výhody tísňové péče

klient

VÝHODY PRO KLIENTA

  • Možnost zůstat žít ve svém domově
  • Pocit bezpečí a jistoty
  • Podporujeme samostatnost a nezávislost
  • Připomínáme užívání léků
  • Povídáme si o starostech i radostech

rodina

VÝHODY PRO RODINU

  • Neustálý dohled nad svým blízkým
  • Možnost komunikace přes monitorovací zařízení
  • Zbavení pocitu strachu a poskytnutí úlevy
  • Okamžitá informovanost v případě krizové situace
  • Nejste na to sami, pomůžeme vám

Nejčastější dotazy

Máme odpovědi na vše, co potřebujete vědět. A pokud by vás zajímalo cokoliv jiného, obraťte se na nás, moc rádi vám vaše dotazy zodpovíme.

Jak je možné službu zřídit? keyboard_arrow_down

Zavoláním na tel. číslo 722 947 830 nebo 722 974 830 nebo zasláním emailu na sos@sestricka.cz. keyboard_arrow_up
Jak je možné službu ukončit? keyboard_arrow_down

Službu je možné ze strany klienta ukončit kdykoliv, kontaktováním dispečerského pracoviště nebo sociálních pracovníků služby. keyboard_arrow_up
Na jak dlouho mám službu na zkoušku zdarma? keyboard_arrow_down

Službu na zkoušku zdarma poskytujeme po dobu 1 měsíce - jedná se o adaptační období, kdy se klient se službou sžívá. Dle jeho individuálních potřeb se služba pak nastavuje a upravuje tak, aby klientovi vyhovovala, chránila ho a zároveň ho neomezovala v běžném životě. keyboard_arrow_up
Jaké funkce mají monitorovací zařízení? keyboard_arrow_down

Hodinky:
jsou vybaveny SOS tlačítkem a obousměrnou komunikací - hands free- hovory jsou přijímány automaticky, senzor pro měření krevního tlaku a tepové frekvence, krokoměr, datum a čas, ukazatel síly signálu, ukazatel nabití baterie, GSM lokalizace
Kapka:
je vybavena SOS tlačítkem, obousměrnou komunikací- hands free- hovory jsou přijímány automaticky,zařízení rozpozná pád, nepohyb, možná je GPS lokalizace klienta, nastavení geofencingu - bezpečná zóna pro klienta a aktivace alarmu při jejím opuštění, dlouhé nabíjení - klient nechává zařízení v nabíječce - nemá ho u sebe. keyboard_arrow_up

Podpořte nás


Přispěním na tísňovou péči otevíráte dveře k novým možnostem a lepší budoucnosti pro ty, kteří to nejvíce potřebují. Ať už se rozhodnete pro jednorázový dar nebo pravidelnou podporu, každý příspěvek je cenný a umožňuje nám rozšiřovat a zlepšovat naše služby.


Za podporu děkujeme

cez     cl     lasvit     preciosa     eu

 

Projekt materiálně-technického vybavení  tísňové péče je spolufinancován Evropskou unií a Ministerstvem pro Místní rozvoj ČR.

eu banner

Oslovila vás naše nabídka? Máte další dotazy? Chcete se o něčem poradit? Zanechte nám vzkaz, ozveme se vám, vše společně probereme a najdeme společnou cestu!

phone_in_talk +420 722 947 830
mail_outline sos@sestricka.cz


2024 SOS Sestricka - All rights reserved | Vytvořeno na Webmium | Privacy policy | O cookies

logo