Zajišťujeme lidský přístup s technologiemi

Co je tísňová péče

Tísňová péče Sestřička SOS je registrovaná terénní sociální služba, která je k dispozici non-stop. Hlavním cílem tísňové péče je chránit zdraví a život seniorů a zdravotně postižených osob, ale také umožnit jim žít svůj přirozený život v domácím prostředí.

Většina seniorů a osob se sníženou soběstačností si přeje zůstat doma i přes různá zdravotní omezení. Někteří senioři žijí zcela osamoceně, rodina žije daleko nebo jim zemřel životní partner apod. Ale ani pečující rodina nemůže být k v případě potřeby k dispozici stále, neboť rodinní příslušníci tráví většinu času v zaměstnání nebo ve škole.

Pochopitelně mají oprávněnou obavu, aby v domácím prostředí nebo i při procházkách venku, nedošlo k úrazu, pádu nebo útoku na seniora. K tomu, aby mohli senioři a osoby se sníženou soběstačností zůstat bezpečně doma, pomáhá správné nastavení a využívání domácích terénních sociálních a zdravotních služeb, včetně tísňové péče, díky které je dálkově zajištěna nepřetržitě okamžitá pomoc v případě krizové situace v celé České republice. Pokud tedy pečujete o osobu, nad kterou nemáte dohled celý den, tísňová péče je vhodným řešením.

Jak služba funguje

Klient tísňové péče má u sebe přenosné monitorovací zařízení s tísňovým tlačítkem, které je napojeno 365 dní v roce na pult tísňové péče, kde vyškolení dispečeři (pracovníci v sociálních službách) mají o klientovi veškeré potřebné informace k okamžité pomoci v případě nouze a zajistí adekvátní pomoc, informují rodinu nebo jiné kontaktní osoby. Službu je možné nastavit dle požadavků klienta například v domácím prostředí nebo naopak jako mobilní verzi pro domov i venkovní aktivity.

Jak vzdálená asistence probíhá

pád > sos > help > rodina > usmev
Uživatel se ocitl v nouzové situaci a potřebuje pomoc další osoby   Zmáčkne SOS tlačítko nebo zařízení samo rozpozná a ohlásí nouzi   Vyškolený dispečer rychle a efektivně řeší vzniklou situaci   Na místo je přivolána rodina nebo záchranná služba   Dispečer prověří, zda vše dopadlo dobře

Monitorovací zařízení

Hodinky
Hodinky

Monitorovací hodinky s SOS tlačítkem a s GSM lokátorem

Více
Kapka
Kapka

Monitorovací zařízení s SOS tlačítkema s GPS lokátorem

Více
Krabička
Krabička

Monitorovací zařízení s SOS tlačítkem a detekcí nehybnosti

Více

Řešíme pro Vaše bezpečí

  • Dálkový dohled 365/24 - jsme tu pro vás po celý rok i po celý den
  • Nepohyb - poznáme, že nemáte monitorovací zařízení u sebe nebo že se delší dobu nehýbete
  • Přivolání IZS 155/150/158 nebo určené kontaktní osoby
  • Připomínání léků
  • Pravidelnou kontrolu zdravotního stavu 
  • Hlídáme stav baterie
  • Nepřetržitou funkčnost monitorovacího zařízení
  • Lokalizaci v případě potřeby 
  • Nastavení geofencingu
  • Nasloucháme, mluvíme s Vámi a umíme poradit

 
Každému klientovi dle jeho potřeb nastavíme individuálně službu tak, aby ho chránila a  podporovala v samostatném životě.

Ceny služeb

1. Bezplatně zapůjčíme monitorovací zařízení2. První měsíc služby tísňové péče zdarma3. Měsíční platba 395 Kč *


* SIM karta a komunikace v ceně služby

Jak sjednat službu

Zájemce o službu kontaktuje  pracovníky služby: 

Další postup při sjednání služby:

  • Odborní pracovníci vyslechnou požadavky klienta/zájemce, vysvětlí možný způsob poskytování služby. 
  • Zájemce se rozhodne, zda si sjedná osobní setkání se sociálním pracovníkem služby  a případně se dohodnou na termínu schůzky. 
  • Sociální pracovník provede u klienta  v domácím prostředí sociální šetření, ke zjištění individuálních potřeb.
  • Klientovi jsou představena vhodná monitorovací zařízení pro zajištění služby TP a ten si  vyzkouší manipulaci s monitorovacím zařízením a distanční hovor s dispečinkem tísňové péče.  
  • Pokud se obě strany na poskytování služby dohodnou je uzavřena písemnou formou Smlouva o poskytování sociální služby. Jednotlivé body smlouvy jsou klientovi pečlivě vysvětleny, aby jim klient rozuměl.
  • Vzorovou smlouvu lze stáhnout s webových stránek organizace ze složky Dokumenty ke stažení, upřednostňujeme, aby při uzavírání smlouvy byla, pokud je to možné, přítomna další osoba či rodinní příslušníci. 
  • Při podpisu smlouvy je nastaven individuální plán poskytování služby, který lze během využívání služby průběžně upravovat a aktualizovat dle potřeb klienta
  • Pokud klient všemu porozuměl  a odzkoušel SOS tlačítko a následný hovor s dispečinkem může začít službu využívat

Informační leták ke stažení:

Kontaktujte nás

Oslovili vás naše nabídka? Máte další dotazy? Chcete se o něčem poradit?
Neváhejte nás kontaktovat a vše společně probereme a najdeme společnou cestu

SESTŘIČKA SOS, z.ú. | vedená u Městského soudu v Praze U 1006 | Budějovická 778/3, Praha 4 -Michle | IČ: 11836270 | Datová schránka: smuqfqm | Nastavení cookies | Soubory ke stažení